Dag 6, 7 en 8

1 juni 2019 - Douzy, Frankrijk

Ik ben nu in Douzy, klein dorpje in Noord-Frankrijk. Een mooie week gehad. Vandaag een rustdag. Het ritme van opstaan-tent inpakken-boodschappen doen (voor onderweg)-fietsen-slaapplek zoeken-tent opzetten-eten regelen-avondinvulling-slapen-nieuwe dag, wordt gewoon. De fysieke inspanning begint ook te wennen. Donderdag sprak ik een ouder echtpaar van 75 jaar, onderweg van Zuid-Frankrijk naar Makkum. Wonen al geruime tijd in Frankrijk en komen van oorsprong uit Friesland. Enthousiaste mensen met veel fietservaring. Hebben een eigen site: (zinintrappen.nl) Respect! Was een leuke ontmoeting. Kortom het gaat oke. Ik geniet van de uitdaging.

1. Trudie:
    1 juni 2019
    Pas nu zit ik me aftevragen hoe t zit met jouw talenkennis. Kan je een aardig woordje over de grens spreken of heb je daar een app voor? Ook leuk om te merken dat ik nu vaker aan je denk, dan als je gewoon thuis bent. 😇
  2. André en Marie-Louise:
    Wij zitten onderin Frankrijk
    Het is hier 27 graden
    En wij doen eigelijk niks
    Succes verder
  3. Jan van Duuren:
    1 juni 2019
    Nou broer, je bent nu een week onderweg en denk elke dag wel aan je .
    Hoe het gaat en de mooie reis die je maakt en de mensen die je tegenkomt.
    Mooi dat je het ritme te pakken hebt.

Groeten van ons.
  4. Henk en Giny:
    1 juni 2019
    Ha broer. Je eerste week zit erop en er komen er nog veeeel meer. Fijn dat je geniet en leuke “oude mensen” ontmoet. Goed dat je een rustdag hebt genomen. Morgen weer verder en zien wat er weer op je “pad” komt. Geniet ervan.
    Henk en Giny. 👍🚴‍♂️
  5. Rineke:
    1 juni 2019
    Ha Ton, het klopt, je denkt nu elke dag aan je, hoe het met je gaat etc. Fijn dat je je draai hebt gevonden en geniet van een rustdag. Dan kun je morgen weer fris op pad.
    Groetjes.
  6. Henry Karrenbelt:
    2 juni 2019
    Alle glorie komt voort uit durf om te beginnen, dat beleef je nu intens en deze fiets ervaring draag je de rest van je leven mee. Je fiets is voor nu je beste maatje. Geniet en hou vol.......... is mijn credo.
  7. Sem:
    3 juni 2019
    Avontuur...
    We genieten mee 🌟!

Liefs Donja
  8. Menno Koch:
    3 juni 2019
    Hey Ton, fijn dat het goed gaat en dat je er van geniet.
    Ik werk ondertussen gewoon wel door :) :)