Dag 4 en 5.

29 mei 2019 - Givet, Frankrijk

Gisteren een bijzondere dag. Allereerst gistermorgen het treffen van de buren Herman en Rita op een camping in Eijsden. We stonden op 50 meter van elkaar. Zij op doorreis naar hun vakantiebestemming in Frankrijk. Hoe  kan dit. Toeval bestaat niet...!  Vervolgens begonnen aan de Maas route. Ik was nog nog maar kort aan het fietsen en de eerste regendruppels vielen. Het ging van zachtjes regen naar heftige stortbuien met  onweer. Nagenoeg de gehele dag regen.  Vervolgens was de Maas-route afgesloten. Omleiding. Nou dat heb ik geweten de gehele dag klimmen en dalen met af en toe hellingen die voor mij met de fiets niet te doen zijn. Dus lopen🙁 Geen camping, pension of hotel te bekennen. Einde dag eindelijk een hotel gevonden. Vermoeid, warme douche, een maaltijdsalade, kleren wassen en slapen. Vandaag is het weer oke, een prima dag met veel pauze-momenten. Sta nu op een kleine camping in Givet.

1. Sem:
    29 mei 2019
    Ik vind jou stoer! Vergeet je niet tussendoor ook voldoende lief te zijn voor jezelf? Knuffel, je dochter
  2. Sem:
    29 mei 2019
    Opa! Fijn wat van je te horen. Ik zwaai elke dag even naar jou vanaf hier...
  3. Jan Huberts:
    29 mei 2019
    Hè Ton goed bezig. Zo zie je maar weer, route uitgestippeld en dan omrijden. Dikke pech dus. Vandaag dus een lekkere dag.
  4. Wilna:
    Ha Ton,
    Wat leuk dat je ons op deze manier mee laat reizen. Ik geniet nu al van je verhalen.
    Heb het goed! Wilna
  5. Hans en Hannie:
    Hola Ton,
    Leuk om op deze manier van je te horen.
    Toeval bestaat dus wel!
    Mooie start van een prachtige lange tocht.
    Groetjes vanuit Peniscola Hans en Hannie.
  6. Jenny:
    29 mei 2019
    Hoi Ton, naast fietser op pelgrimstocht ben je ook nog schrijver!
    Geniet ervan.
    Groet Jenny
  7. Bert Hendriks:
    30 mei 2019
    Dag Ton, Prachtig om te lezen, met wat je allemaal mee maakt. Soms zit het mee (met het weer) en soms zit het tegen. Dit hoort er bij. Geniet er vooral van.
    Met vriendelijke groet,
  8. Alice:
    30 mei 2019
    Hey Ton, wat een pech...die enorme regen en onweer en dan geen camping kunnen vinden.
    Ohhhh.....ik ken dat en wat een zaligheid als je dan in een hotel beland en kan douchen en kan liggen en.....wat een heerlijkheid als de volgende dag het zonnetje dan weer schijnt 😊
    Super leuk om je verhalen te lezen!
    Ga lekker zo door!!!
  9. Henk en Giny:
    30 mei 2019
    Ton, je moet maar zo denken na regen komt zonneschijn.

Leuk berichtje weer.
    Succes verder in "La douce France"
  10. Jan van Duuren:
    30 mei 2019
    Nou Ton, de helft zit erop, wat landen betreft dan!!!
    Heel goed om lekker een hotel te nemen, dan kun je weer fris van start.

Neem de tijd voor jezelf, wij blijven je wel volgen.
  11. Rineke:
    30 mei 2019
    Hallo Ton, je moet maar denken, dit heb ik weer gehad en het is weer goed gekomen. Succes verder. En nu maar weer een tijdje 😊😊