Dag: 39

2 juli 2019 - Castrojeriz, Spanje

Dinsdag: vandaag zo wie zo het doel om de Kathedraal  in Burgos te gaan zien. Zoekend in de big-city Burgos kom ik twee Italiaanse dames tegen. Hetzelfde doel! Leuk contact even. Samen bakkie gedaan.

De Kathedraal: Wat een pronkstuk! Je kijkt je ogen uit. Mooi om een keer te zien. Aansluitend met de wind in de rug naar Castrojeriz. Onderweg kom ik een live-muurschildering tegen. Erg knap als je dat kunt. Een plaatje: zie foto’s.

Vandaag vele foto-momenten. Een dag om te onthouden!

Geëindigd bij bar-Hostel El Manzano in Castrojeriz. Prima stop om te slapen-en te eten. Betaalbaar en niet onbelangrijk, een veilige plaats voor mijn vriend Santos.

1. Hans en Hannie:
    Einstein ontmoette Einstein!
  2. Alice:
    2 juli 2019
    Ik zit veel bewondering voor je Ton. De warmte, het vals plat.... tjonge.....
    Fijn dat je ook nog geniet en leuke ontmoetingen hebt.
    Wat indrukwekkend, die kathedraal.
    Ik kijk alweer uit naar je volgende verslag.
  3. Menno Koch:
    2 juli 2019
    Gave beelden Ton , ga lekker door , we zitten nu ook in Spanje , groeten vanuit Marbella
  4. Trudie:
    3 juli 2019
    Hey Marijke, volgend jaar fiets je zo met Tonnie mee. Hij weet nu de weg. XX
  5. Sem:
    4 juli 2019
    Hi lieve opa,

wat een avontuur!! Mooi om te horen dat je zo geniet van alles om je heen. Ik kan niet wachten tot ik voor op de fiets in het zitje mag zitten. Gaan we dan ook van stadje naar stadje fietsen samen?

Mijn wereld wordt steeds groter, ik heb ontdekt dat ik kan rollen van mijn rug naar mijn buikje, vooral 's nachts in bedje ben ik aan het oefenen... Papa en mama leggen mij elke keer weer terug midden, leuk spelletje om dan naar de andere kant van het bed te rollen! :-). Mama heeft mij verteld dat jij elke nacht in een ander bedje slaapt, vindt je dit niet spannend?

Ik ben aan het oefenen met kusjes geven en zwaaien, ik hoop dat ik het onder de knie heb als jij weer thuis komt!

Liefs, van Sem