Dag: 22, 23, en 24

17 juni 2019 - Saint-Germain-les-Belles, Frankrijk

Zaterdagochtend al op tijd vertrokken. Het eerste foto-momentje kwam al naar 20 minuten voorbij. Een ruïne! Verder een dag met klimmen en dalen, met een aantal behoorlijke uitdagingen. De site van de mensen uit Makkum. (zinintrappen.nl) kwam wel even voorbij. Ik dacht als aanvulling op de site: (zininklimmen.nl)  Een ideetje!

In de ochtend koffie gedronken met een Vlaams echtpaar. Ook zij onderweg naar Santiago. Einde van de dag troffen we elkaar toevallig weer in La Souterraine. Hij zei het zo mooi op zijn Vlaams: pff... dat was den helen dag flink stampen. Hij was toe aan rust. Ik ook.

Zondagochtend twijfelde ik: wel of geen rustdag. Uiteindelijk later in de ochtend  toch vertrokken. Op naar Saint Leonard-de-Noblat. Een mooie dag iets langer als verwacht.

Ik zit nu midden in de Dordogne en ga van het ene naar het andere dal door allerlei kleine dorpjes. Vanmiddag op tijd gestopt. In het dorpje Saint-Germain-Les Belles.  Een camping aan een mooi meer met voldoende faciliteiten. Mooi de gelegenheid om even de benen te strekken. Oh ja, het is maandag. Dus ook wasdag.😉

1. Menno Koch:
    17 juni 2019
    Hoi Ton, leuk elke keer weer nieuwe mensen ontmoeten, ook nu weer prachtige foto's trouwens, wat een mooi gebied , genieten !
  2. Henry Karrenbelt:
    17 juni 2019
    Geweldige foto's en omgeving Ton je krigt het niet voor niets maar het is de moeite waard
  3. Tom:
    17 juni 2019
    Hoi Tom, mooi wat je allemaal ziet en wie je ontmoet. Je had ons voor je vertrek verteld over de 3de week, ik hoop dat het inmiddels ook zo voelt.
  4. Jan Huberts:
    17 juni 2019
    Je schiet mooi op Ton. De foto's zijn prachtig. Geniet ervan en hopelijk blijft het mooi weer.
  5. Joop en Wineke:
    Hoi Ton,
    Je bent met een geweldig project bezig. Fijn om je ervaringen te kunnen lezen. Van de omgving en de andere pelgrims put je de nodige energie op om je einddoel te bereiken. " Zet hem op hoor" Joop en Wineke
  6. Sem:
    18 juni 2019
    Hi lieve opa,

Wat een feestje om weer wat van je te horen! Je bent al even onderweg, een avontuur, een overwinning maar bovenal tijd voor jezelf!

Neem je wel voldoende rust tussendoor? Nu ik zo aan het ontdekken ben doe ik overdag nog wel een paar dutjes, dat mag jij ook doen he?

Je bent op een mooie plek! Heb je al een duik genomen?

In gedachten zit ik bij je voor op!
    Tot snel stoere opa 👋

P.s. Mama heeft me geholpen met schrijven en het vinden van de juiste woordjes. Ik ben druk aan het oefenen; duuh, feee, aaa, huh huh..
  7. Rineke:
    18 juni 2019
    Ha Ton, we genieten van jouw verhalen, maar ook van de verhaaltjes van Sem. En al een heel eind op weg....